/dance

Katherine "Kat" Diaz



Learning from @iamaishafrancis is something I will always cherish. Thank you for taking me under your wing and caring. LOVE YOU more than I could ever say.❤️❤️❤️ COME TAKE HER CLASS MONDAYS AND WEDNESDAYS at Evolution!!! 7-8pm and 8-9pm both days!
Song: Ok this is ROUGH so don't judge!!!!Dancing salsa with my uncles is way different!! Hahahhaaha, but I enjoyed every bit of learning the correct placement of the steps! I just love @carlos.i.007 ❤️❤️❤️ the talent is beyond but that heart is just so pure!! I love u always!! #hegotmetogether#on2#shit#lol#needthis#myarmplacementneedswork#alot#fuck#hahaha #itspoppin#happyfriday
☀️ ADIDAS WOMEN ▪️
Here to Create.
--------------------------------------- P.s. I felt like a real softball player this day and I loved it! Thanks @blocla and @adidaswomen ❤️
#heretocreate#adidas#adidaswomen#commercial#iaintridingnowaves#toobusymakingmyownwaves #tb to a couple weeks ago working with this perfect cast of artists!! Thank youuuuuuu to @hihatprods @itztrinab @mr.tyrellwashington for everything!! Love y'all! ❤️❤️❤️
“#Repost @hihatproductions ・・・ And that's a wrap! #kopiko #commercial #hihatproductions” Soft and cunt...love uuuuu @dannip18 ❤️
Miss you already!😩
#onlyinNY#nyshit#daniellepolanco #everything#hardest30seconds#sohard#struggleissoreal#butiloveit#realteacher#somuchknowledge#bronxqueen 🌼
📷: @maxinehupy On set with one of my faves yesterday! Day 2 starts now! Gotta love night shoots lol 😳😴😴😴@darnelljoseph_ 
#nypeeps#toomanylaughs#coffeeeee #selfiesaturday? Lol 😩 Happy 4th!😘 #tb to my first huge commercial and with the one and only @jlo 😍
I still remember being so excited and in awe of the whole process. Soo grateful to @nappytabs for the opportunity!❤️
#firstcommercial#mymommawasproud#hahhaa#iwastoo#imontheright#comeoncommercials#katdiaz#bronxgirl#latina#jlo#jenniferlopez#loreal#mascara Last post lol 
#betawards#preshow#augustalsina #betawards#preshow#augustalsina#katdiaz#hairflipmoment Had so much fun performing at the BET pre-show with @augustalsina 💃🏻
Thank youuuuuu to my ❤️ @iamaishafrancis and @draico for the last min hook up! 😘😘😘❤️ Choreo by @mrglamrocksoul ❤️ and styling by the great @harlemhottie 
Hope you caught it! If not, I'll be posting some clips soon!😉
#betawards#preshow#augustalsina#didimentionitwashot#likeTOOhot#woooooo#madeitwork Had sooo much fun in @tevyncole class!!❤️❤️
And @mytypolife behind the lens 🙌🏽🙏🏽
#janetjackson#throb#iloveajanetmoment#nytola#herewegoherewegoherewegonow Hello :) 📷: @kevakevs

@blocla Always a great time in momma @rhapsodyjames class last night! Love you!❤️❤️❤️ And vibing with these two @rastapha and @shanie_12 🔥🔥
#rhapsodyjames#theone#motivatingexcellence#realshit#nytola#thissongtho ❤️ ❤️
📷: @momanni 
#funday#lovemyjob#onset#whilewewait#trynacapturethegoodlight#grateful#nytola
Thanks @blocla 😘 Fun class with @anthonybabygarza at @theplaygroundla a couple of weeks ago!! ❤️
#nytola#comeon#letsdance#lovewhatIdo#katdiaz @blocla

Katherine Diaz is originally from the Bronx, New York. She was introduced to dance at a young age during family gatherings. There she learned how to dance salsa, merengue, and bachata, and would tirelessly dance the night away. That passion has since then driven her interest in various styles such as jazz, street-jazz, hip-hop, reggae, and more. In her young career she has had the opportunity to work alongside some of the best choreographers like Rich and Tone, Luam, Napoleon and Tabitha, Jermaine Browne, and Tanisha Scott to name a few. Some of her recent credits include the 2015 Victoria’s Secret Fashion Show, L’Oreal Paris Mascara Commercial with Jennifer Lopez, Netflix’s The Get Down, and Aeropostale Stretchy Jeans Campaign. Above all, Katherine is continuously reminded that passion always wins.